loading...
نت ایران
نت ایران بازدید : 30 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

همان طور که میدانید در رابطه سالم  جنسی زناشویی عشق ورزی  یکی از مهمترین اجزاء سازنده یک رابطه پایدار است.

در روابط جنسی کلا دو چیز همیشه مهم بوده است، رابطه جسمی و رابطه عاطفی.

در روابط کوتاه مدت و یک شبه که بیشتر به هدف لذت جویی یا بقای نسل صورت میگیرند، تاکید بروی رابطه بدنی است اما اگر خواهان یک رابطه بلند مدت با همسرتان هستید نمیتوانید صرفا به برقراری یک رابطه جسمی بسنده کنید و خیالتان را راحت کنید که فقط به صرف عمل دخول و رفع نیاز جنسی میتوانید زندگی شیرین و خوبی را تجربه کنید.

برای اینکه بتوانید رابطه جنسی تان را همیشه گرم نگه دارید و به فراخور آن زندگی شیرینی را تجربه کنید باید نیازها و خواسته های طرف مقابلتان را نیز در نظر بگیرید و با شناسایی رفتارهایی که موجب سرد شدن رابطه تان میشود از عواقب احتمالی جلوگیری کنید.

همه مان این مثل معروف را شنیدیم که پیشگیری بهتر از درمان است، لذا به همه آقایون عزیز توصیه میکنم تا نکات آمده شده در این مقاله را به دقت مطالعه کنند تا بتوانند با عواملی که خود میتوانند ایجاد کنند و باعث واکنشهای منفی در خانمشان شوند، آشنایی پیدا کنند و از این به بعد از تکرار این کنشها و رفتارها جلوگیری کنند.

مردان زیر برای خانمها سرد کننده هستند :

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


نت ایران بازدید : 46 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

www.toppatogh.com | دلایل مشکلات ناباروری در مردان

بارها در آزمایشگاه دیده ام که علت ناتوانی جنس.ی مردان کمبود میزان اسپ.رم و یا کمیت پایین مایع منی بوده است و از طرفی افزایش حجم مایع منی ( در هر بار تخلیه منی ) موجب رضایت روانی مردان می شود. اکثر مردانی که در دیدن فیلم های غیر اخلاقی زیاده روی می کنند ، بسیار مشتاقند که حجم منی تخلیه شده شان افزایش یابد.در چگونگی افزایش فوران منی به بیرون رازهای کشف نشده ای وجود دارد.فاکتورهای ساده ای مانند غذا می تواند در حجم ،غلظت و حتی کیفیت منی تاثیر داشته باشد.یکی از ساختارهای موفقیت در ذهن انسان زنده داشتن یک رابطه جنسی عالی است.یک فرد همیشه علاقمند است که تصور مثبتی نسبت به دنیا ، زندگی اطرافش و احساس رضایتی از خود داشته باشد.لذا داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش عمیقن با دو جنبه ی اجتماعی و شخصی زندگی فرد گره خورده است.

منی وباروری:


جهت عضویت در سایت کلیک کنید


نت ایران بازدید : 23 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هر سال نمایشگاهی از اسباب‌بازی‌های جدید در نیویورک آمریکا برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال سرشار از ایده‌ها و اسباب‌بازی‌های جالب بود. در این گزارش، نگاهی به برخی از عجیب‌ترین اسباب‌بازی‌هایی داریم که امسال به بازار عرضه خواهد شد. اگرچه بیش از نیمی از این اسباب‌بازی‌ها همراه خود به یک ابزار مجهز به سیستم عامل اندروید یا iOS نیاز دارند، اما این ویژگی به شرکت‌های سازنده اسباب‌بازی امکان می‌دهد تا در مقایسه با گذشته، از توانایی، تاثیرگذاری و آزادی عمل به مراتب بیشتری برخودار شوند.

 

تفنگ لیزری Hasbaro

قیمت: ۷۰ دلار
تاریخ ارائه به بازار: آگوست ۲۰۱۲/ مرداد ۹۱
13299298711
شرکت‌های زیادی مدعی این هستند که تفنگ‌های لیزری آنها ارائه کننده «بازی‌های ویدئویی بلادرنگ» هستند، اما در این میان محصول شرکت Hasbaro در عمل از همه بهتر است. مغز هر تفنگ لیزری یک دستگاه آی‌فون یا آی‌پاد (مجهز به دوربین) است که به عنوان چشم بازیکن و نشان دهنده مسیر وی عمل می‌کند. نمایشگر روی صفحه نمایش این ابزار مگسک تفنگ، اهداف، و موقعیت راداری دشمنان را در فاصله ۸۰ متری نشان می‌دهد. اما نکته‌ای که حتی از این نحوه بازی ویدئویی بهتر است این است که ۲۴ نفر به صورت هم‌زمان می‌توانند این بازی را انجام دهند.
جنگنده اسفنجی WowWee


جهت عضویت در سایت کلیک کنید


نت ایران بازدید : 56 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
‘ارل بردلی’ پزشک اطفال آمریکایی ۱۰ سال دور از چشم خانواده ها به این کودکان تجاوز می کرده و از عمل شنیع خود فیلم هم تهیه می کرده است.
به گزارش از نیوزر ،این متخصص کودکان با استفاده از تصاویر و عروسک های شخصیت های معروف کارتونی کودکان، مطب خود را آراسته بوده و آنها را می فریفته و هنگام آزارجنسی با اسباب بازی آن ها را ساکت نگه می داشته است.

این کودکان نوپا به جز یکی همه دختر بوده اند و همه کمتر از سه سال سن داشته اند.

‘اسکات گارلند’، کارآگاه پلیس و متخصص پزشکی قانونی در جرم های رایانه ای، در مقابل دادگاه با ‘وحشتناک’ توصیف کردن صحنه های فیلم تجاوز جنسی به کودکان، گفته است: ‘این صحنه ها هولناک تر از همه آن چیزی است که تاکنون دیده‌ام.

752e8987fd08cc6b060a2002d4c2cbcc000

752e8987fd08cc6b060a2002d4c2cbcc00

سالانه بیش از سه میلیون گزارش در مورد کودک آزاری در آمریکا ثبت می شود و پایگاه اطلاع رسانی مرکز ‘آمار ملی کودک آزاری در آمریکا’ گفته است که در سال ۲۰۰۷ قریب ۸/۵ میلیون کودک آمریکایی مورد آزار قرار گرفته اند.

‘جان مالیک’ وکیل مدافع جنایی، در مورد عاقبت این پزشک اطفال آمریکایی می گوید که او تا ابد راهی زندان خواهد شد.

این اولین بار نیست که جامعه آمریکا با مواردی از این دست مواجه می شود.


جهت عضویت در سایت کلیک کنید


نت ایران بازدید : 21 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
51758978fa8a21e48b157106b2278b01images

شاید بسیاری از ما با افرادی که دچار اختلال حواس یا فراموشی هستند برخورد داشته ایم . مشکلاتی هم چون اختلال حواس یا فراموشی می تواند به دلایل مختلفی مثل کهولت سن یا بروز تصادفات رخ دهد . عمده افرادی که در جهان به این مشکل دچار می شوند افراد سالمند هستند.

 ” جس لیدون” جوان انگلیسی به سندرم بسیار نادری دچار شده است و تنها می تواند ۲۴ ساعت گذشته را به یاد آورد.

او بر اثر یک سقوط به سندرم ” سوساک” که بسیار نادر است دچار شده است. تنها ۲۵۰ مورد از این سندرم در کل جهان گزارش شده است. او نمی تواند به یاد بیاورد دوستان او که ازدواج کرده و باردار شده اند به چه دلیل ناگهان چاق شده اند و باید مرتبا به خاطر او بیاورند که دوستان او ازدواج کرده و باردار هستند.

نت ایران بازدید : 29 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جهت عضویت در سایت کلیک کنید

     برای تبادل بنر با ما تماس بگیرید 
میتوانید از طریق نظر با ما در ارتباط باشید یا به ای دی  g.fb90@yahoo.com   و یا  saeed.modiri@yahoo.com پیام بدید


تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 3,346