loading...
نت ایران
نت ایران بازدید : 22 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تو می رقصی و من عاشق شدن رو یاد می گیرم …!

تو می خندی ، حواست نیست ، من آروم می میرم . تو می رقصی و من، عاشق شدن رو یاد می گیرم

 

تو می خندی ، حواست نیست ، من آروم می میرم
تو می رقصی و من، عاشق شدن رو یاد می گیرم

چه جذابی … چه گیرایی

چه بی منطق به چشمات می شه عادت کرد
توی دستای تو باید به سیگارم حسادت کرد

منو پوک می زنی آروم
خرابم می کنی از سر
رژ لب روی ته سیگار
تن من زیر خاکستر

تنم می لرزه و میری … حواست نیست
هوامو کام می گیری … حواست نیست
حواسم هست و می میرم … حواست نیست
کنارت اوج می گیرم … حواست نیست

تو می خندی، حواست نیست…

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 3,414